مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-22حوادث

بسته خبر پلیس | از دستگیری سارق حرفه ای تا آتش سوزی در اسفراین


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق و کشف 34 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق و کشف 34 فقره سرقت در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

   سردار سعید مطهری زاده در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مانه و سملقان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

  وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری 11 شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق به دستگیری سارق حین سرقت در یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان شدند، افزود: در بازرسی از داخل خودرو متهم، آلات و ادوات سرقت شامل قیچی های بزرگ و وسایل تخصصی بالا رفتن از تیر های برق و مقداری سیم و کابل سرقتی کشف شد.

  فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی اعتراف کرد و گفت: مدتی است با تهیه وسایل و ابزار قطع سیم های برق با همدستی سه نفر، اقدام به سرقت می کند.

  سردار مطهری زاده گفت: متهم به همراه پرونده اولیه تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد که در بازجویی های فنی پلیس به 34 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح استان خراسان شمالی اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبر پلیس | از دستگیری سارق حرفه ای تا آتش سوزی در اسفراین

بسته خبر پلیس | از دستگیری سارق حرفه ای تا آتش سوزی در اسفراین